3. Hirdetés

nézzünk meg pár élő minta hirdetést

mitől lesznek minőségiek az alkuszi hirdetések?

A hirdetések minősége egy alkusz számára rendkívül fontos, hisz ez garantálja számára az ügyfelek érdeklődési minőségét. Célja, hogy az ingatlan minél jobban megismerhetővé váljon már a hirdetés megnézésével egy időben, hisz egy másmilyen ingatlanra vágyó ügyfél jelentkezése egyáltalán nem hasznos. Ezért az alkusznál az összes hasznos ingatlan bemutató technika megjelenik a hirdetéseiben, mely az ingatlanok alapos megismerését szolgálja. Míg az ingatlansétákkal az ingatlanok kívül-belül könnyedén megismerhetőek akár menet közben is, az általa készített ajánló filmekkel a részletekre hívják fel az érdeklődők figyelmét a hirdetéseknél. Ez alapozza meg azt, hogy az érdeklődők gyorsan becsatlakozhassanak akár már egy elindult árversenybe is. Az alkuszi megbízásnál a hirdetéseket az alkusz teljes körűen intézi.

jofogas.hu

minta hirdetés

ingatlan.com

minta hirdetés


facebook.com

minta hirdetés


dupla hirdetés Látványtervvel

Amennyiben szeretné megnövelni az érdeklődők számát, lehetőség van látványtervvel is hirdetni otthonát. Ebben az esetben a hirdetése duplán fog megjelenni. Egyszer a fent látható módon a jenlegi állapotban, egyszer meg a lent látható módon látványtervekkel és más árral.

jofogas.hu

minta hirdetés

ingatlan.com

minta hirdetés


facebook.com

minta hirdetés


4. LÉPÉS Verseny helyzet kezelése